sobota, 10 sierpnia 2013

Urodzinowo!!!!

Witajcie !! Wczoraj, 9 sierpnia o godz. 13 na kark wskoczył mi 15 rok... nie wierzę,że to tak szybko minęło. No ale cóż...trzeba jakoś żyć dalej. Mój tort wyglądał tak:
Czy zauwazyliście na nim konia? ^^ Urodziny miałam w stadninie koni Walewice i mogę powiedzieć tylko tyle,że to były najlepsze urodziny jakiekolwiek miałam...Doszedł również ten Breyer o którym wspominałam kilka wpisów wcześniej.Jest to..Zenyatta ! :D Klacz przyjechała do mnie w czwartek o 9 rano. W czwartek cały dzień byłam w stajni więc Zenkę otworzyłam wieczorem. Zdjęcia jej zrobiłam w Walewicach:
Następnym razem, postaram się o lepszą czcionkę ale dzisiaj jestem wykończona gdyż wczoraj poszłam spać o 2 w nocy...mam nadzieję,ze klacz się podoba :) Zaczym wstawie dalsze prezenty urodzinowe muszę się pochwalić ze na okładke kolekcjonera trafiło moje zdjęcia z folblutem. Dziękuję :* Przejdźmy dalej. Po zdmuchnięciu świeczek była pora na..prezenty :D Z wielkiej torby wyłoniły się wspaniałe 4 okazy. Pierwszy z nich jakiego zobaczyłam był to..breyer..Perszeron KONG!!! Niestety mam jego gorsze zdjęcia...wybaczycie? :(
Jest słodki trzeba mu to przyznać ;)
Mój laptop służy za podstawkę xDD Ale i tak go nie używam :P
Kopytka..i laptop xD
Kong w całej okazałości..<3 no mrr...cudowny *_*
Kokardka ^^
Grzywa.....wspaniała! No i z Konga to by było na tyle. Co nim sądzicie? :) Kolejnym modelem był..Archer.. wycofany ogier zimnokrwisty schleich. Archer to jego imię.
Sorry za ten śmietnik na biurku xD
W tym pokoju też wcale nie jest lepiej -.- Z przykrością informuję,że nie mam już więcej zdjeć Archera..no cóż przejdźmy do następnego modelu. Kolejnym modelem był..a może były konie breyer classic. Klacz i źrebak warmblood.
Źrebak strasznie mi się podoba a klacz..cóż...mogłaby być lepsza ale nie chce wymieniać szczegółów. I ostatnim modelem był ogier appalosa- Galapagos.Nie mam niestety jego zdjęć.. Karo prosiłą mnie żebym wstawiła zdjecia Zenyatty i Shapiry razem. (Nie wiem czy wspominałam wam o tym,że ją posiadam no ale cóż teraz już wiecie xD) Mam andzieję,że Ci się spodoba :) Dostałam jeszcze taki gadżet: Strasznie mi się podoba! Zaraz sobie przypne do torby ^^ Chciałam wam jeszcze pokazać moją tarcze rycerska,którą kupiłam na turnieju rycerskim, kilka tygodni temu. Uwielbiam ja <3 Jutro właśnie też jadę na turniej rycerski :)
Jak wy w ogóle wytrzymujecie te upały? Ja tragicznie..ledwo żyję.. mogłabym cały dzien siedzieć w jeziorze. Mam normalnie tyle zdjeć z mojego wczorajszego wypadu,ze nie wiem gdzie je wstawiać. xD Wczoraj nawiedziły mnie dwie poteżne nawałnice..ale ja oczywiście zamiast siedzieć w domu wyszłam z domu, przed blok i oglądałam pioruny. I czy ja jestem normalna? xD na dzisiaj to by było tyle... odezwę sie za jakiś czas gdy będe miała siłe :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkich koni! Zenka piękna, co nie? Też ją mam. A reszty Breyerów zazdroszczę, bo nie mam. My oglądaliśmy pioruny przez okno :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego ;) Gratuluję nowych modeli. Najbardziej z tej gromady podoba mi się Kong, bo uwielbiam zimnokrwiste :) No i Archer... Bo to Schleich, na którego od lat poluję i upolować nie mogę.
    Cóż, ja całą burzę przesiedziałam z otwartym na oścież oknem, a potem się okazało, że mi napadało na parapet i biurko brata. Ale przynajmniej potem całą noc w pokoju pachniało burzą :D
    Teraz znów nie bardzo mam czas na GG, więc nie wiem kiedy wejdę. Musisz mi to jakoś wybaczyć ;) A tak swoją drogą, fajnie, że spodobał Ci się Herr Mannelig ^^
    Pozdrawiam >:3

    OdpowiedzUsuń