czwartek, 6 czerwca 2013

Witam w stajni Camelotu! :)

Witam wszystkich!

Stajnia Camelotu powstała dokładnie w roku 2008 gdy przyjechała do mnie moja pierwsza figurka schleich-ogier tinker. Mój stary blog to avalone.bloog.pl.oraz llamrei.bloog.pl Pewnie nie którzy mnie pamiętają :). Moja pasja do kolekcjonowania przetrwała do dziś. Na moich półkach stoją prze najróżniejsze modele koni. Od schleich aż po breyer. Wkrótce umieszcze zdjęcia wszystkich modeli tutaj.Mam zamiar dodać na mojego bloga muzykę ale to później. W kolekcji posiadam 30 wycofanych modeli.
Jeden z moich wycofanych modeli- Morgiana, klacz angloarabska.

Aslangos- inaczej Joanna. Urodziłam się w 1998 roku. Nie będę podawać mojego wieku ponieważ wciąż się zmienia Konno jeżdże 10 lat. Aktualnie jeżdże w stajni Malwinka na tym o to rumaku:

Przedstawiam wam Miśka,wałach lat 16,rasa nieznana :(.

Mam nadzieję,że mój wierzchowiec wam się spodobał.

Jestem wielką wielbicielką historii króla Artura i rycerzy Okrągłego Stołu.. Mój ulubiony rycerz to Galahad (Lancelota nie cierpię..blee). Moja nazwa stajni wzięła się właśnie stąd ponieważ zamek króla Artura zwał się właśnie Camelot :). Uwielbiam serial Przygody Merlina,oglądałam cały serial. Na końcu płakałam jak 2-letnie dziecko bo Artur umarł..:( 

Gram również na howrse. Mój nick to Asghabat. Zapraszam do znajomych.

Uczę się również tańca irlandzkiego. Uwielbiam muzykę celtycką,irlandzką i szkocką. Słucham Enyi, Celtic Woman Loreeny Mckennitt,Clannad i Beltaine ....jeśli ty też lubisz napisz w komentarzu.

 Mój ulubiony aktor to Sean Connery. Doskonale zagrał Artura w filmie Rycerz króla Artura ; p. Lubię wszystkie filmy o tematyce arturiańskiej i te z końmi. 

Moja ulubiona rasa konia to koń fryzyjski i shire. Uwielbiam również araby.

Na koniec chciałam wam pokazać mojego psa:


Mial już kilka imion..no cóż imię to wkońcu trudny wybór. Nazywa się Artus. Ma 5-miesięcy i jest rasy Shiba inu. Jest niegrzeczny jak nie wiem :(

Biorę udział w Candy u Capricorn-meadow:
 http://capricornmeadow.blogspot.com/2013/06/candy-czyli-rozdawajka.html?showComment=1370639767325#c6103349698017625192
 

To wszystko na dziś,pozdrawiam :)






7 komentarzy:

  1. Hej :)
    Podobają mi się te leśne zdjęcia modeli.
    Chętnie obejrzałabym też tego rumaka, na którym jeździsz, w całości na fotce, ma ciekawą maść.
    Artus puchaty - z niegrzeczności powinien wyrosnąć, w końcu jest jeszcze młody.
    Też słucham Celtic Woman :)
    Pozdrawiam i dzięki za zgłoszenie do Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu musze podpowiedzieć pewną sprawę (co nowe blogi na blogspocie to trzeba przypominać :P):
    Otóż, jako że dużo kolekcjonerów ma blogi gdzie indziej nie mogą mimo odwiedziń napisać komentarza, bo w ''komentarz jako'' nie ma takiej opcji by ludzie z zewnątrz mogli tu dodawać komentarze. Tak więc polecam wejść w Ustawienia -> posty i komentarze i zaznaczyć w ''kto może komentować'' -> ,,Każdy''. Wtedy kolekcjonerzy z innych blogów będą mogli napisać tobie komentarz :)


    Co do ciebie: Zaczęłyśmy w tym samym roku :D Tylko, że moje pierwsze to były wałach shire, źrebaczek hannowerski i króliczek ^^.
    Co do niegrzeczności to daj mu eszcze trochę czasu - to szczeniak, musi się wyszaleć, dzieci też szaleją :D Śiczny psiak.


    Co do twojego pytania:
    Wchodzisz w szablon ---> edytuj i w projekcie masz tło. Klikasz na ten mini obrazek przedstawiający twoją akutalną teksturę i pojawi ci się okno z różnymi kategoriami, klikasz prześlij obraz, wybierasz zdjecie i wstawiasz swoje tło, zapisujesz i gotowe.

    Carmenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :D Uch, dawno Ci chyba nic nie pisałam.
    I kolejna na blogspocie, słuszny wybór :3 Na mnie jednak jeszcze trochę poczekacie, bo jak to ja, wydziwiam na nowym blogu z wyglądem i układem, więc jeszcze mi się zejdzie :D
    Z tego co podałaś, regularnie słucham tylko Enyi, aczkolwiek i resztę bardzo sobie cenię, bo uwielbiam wszystko, co ma w sobie choć pierwiastek średniowiecza, klimat gotyku lub celtyckich legend.
    Życzę powodzenia blogowi, może ten wreszcie zostanie na stałe :)
    Pozdrawiam >:3
    [caremey.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Enyi słucham od baardzo dawna, w sumie jako jednej z niewielu wokalistek, bo na ogół wolę słuchać męskich zespołów grających muzykę stylizowaną na średniowieczną :)
    Król Artur - zdarzyło mi się kiedyś obejrzeć i oczywiście podobało mi się, jak wszystko co tylko związane z rycerstwem. Nie zagłębiałam się jednak w tę tematykę, bo moje zainteresowania obejmują przede wszystkim historię średniowiecznej Polski. Największe bzika mam na punkcie Bitwy pod Grunwaldem i moja fascynacja tym okresem jest porównywalna do Twojej królem Arturem :)
    Pozdrawiam >:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie chce Ci nic mówić. Ale jeżdżę właśnie do stajni Małżonki i jeżdżę też na misku.

    OdpowiedzUsuń